مهندسی تکنولوژی اطلاعات فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

 فاحشگیِ مغزی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

 

را قرار داد   و  فهمید که ،دلیل این که        چرا ، ایران در حال حاضر جز کشوری که ................نیست ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟

 

اشتباه نکنین !!!این کلمه ای که من به کار بردم کاملا با چیزی که شما تصور میکنین و چیزی که ذهن منحرف بیشتر ایرانیان تصور میکنه متفاوته این کلمه رو مرحوم فریدون فرخزاد بود که به کار برد که اصل بیان ان اینطور بود"..........خیلی بده که آدم فاخشه ی مغزی باشه"
حالا من یه مدتیه که به این مفهوم دست پیدا کردم که حدود نود درصد شاید هم بیشتر مردم ایران دچار بیماری فاحشگی مغزی هستند می پرسین چرا؟؟؟؟؟
با یه مثال ساده شروع میکنم
{دانش آموزان یک کلاس رو در نظر بگیرین که اولین معلمی که به سرکلاس میاد برای مثال معلم فیزیک بعد از یه سری جریانات که لازم نیست بگم میگه:" ببینین بچه ها در مورد هر چیزی یه کم فکر کنین   همینجوری هرچی به ذهنتون اومد نگین و شما دیگه بزرگ شدین و از این حرفا................................"
زنگ تفریح اول همه نا خواسته یا خواسته تحت تاثیر این حرف قرار میگیرن
زنگ بعد معلم بعدی که میاد به فرض معلم ادبیات بعد درس دادن برمیگرده به بچه ها میگه:" بچه چرا اینقدر تو فکرین شما در اوج خوشبختی هستین باید از زندگیتان لذت ببرین من نمیگم که فقط به فکر خوشحالی و لودگی باشین اما از زندگی لذت ببرین از دوره ی نوجوانی وجوانی خود استفاده کنین و از این حرفا.........................." زنگ تفریح دوم همه سعی میکنن از زنگ ها روزهای قبل خوشحال تر باشن و بسته به برداشتی که از حرف معلم ادبیات داشتن یه جوری سعی میکنن که این زنگ تفریح رو به شادی خوشحالی بگذرانن.
زنگ سوم معلم دیگه ای میاد سر کلاس فرضا معلم زبان انگلیسی بعد اتمام درس یا پرسش کلاسی یا هر چیزه دیگه ای به بچه ها میگه:"شما در این دوره از زندگی باید به فکر درس خواندن باشین چون وظیفه ای غیر از این ندارین در حال حاضر تنها وظیفه ی شما درس خواندن اگه الان چند سال سختی بکشین بعدا اسوده خواهید بود تا دیر نشده یه فکر ی بکنین و...................."
بعد زنگ می خوره همه بچه ها هم میرن خانه در بین راه ممکنه تعداد کمی به مقداری از حرف های دبیران فکر کنن اما به محضی که رسیدن خانه دیگه اصلا به هیچی فکر نمی کنن یا فکرشان پیش برخی چیز های کم ارزش (چه مطلبی تو وبلاگ بزارم---به کی ایمیل بدم-با کی چت کنم-تو چه سایتی برم----تو فیسبوک چی کارکنم—چه فیلم جدیدی بخرم---چه بازی به اخرین مرحله برسانم --------کل کیه تو اس ام اس بخوابانم و............)
فرداش که میرن مدرسه فرضا معلم دینی میاد سر کلاس میگه :"بچه ها به فکر اخرت باشین دروغ نگین به هم تهمت نزنین و............از این اراجیف درجه اول"
و  دوباره معلم ها و بچه ها و فرض ها و تکرار و تکرار و تکرار و تکرار و.........
در این بین این بچه ها به هیچی فکر نمی کنن و به همه چی فکر میکنن و کار روز مره ی خودشون رو انجام میدن به بقیه هم توصیه میکنن که شما ها هم همین کار هارو کنین به هیچ  چیزی هم فکر نکنین اما همه بچه به همه چیزی فکر می کنن و به هیچی فکر نمی کنن و این طوری یه مغز که مخصوص خود شخصِ در اختیار همه قرار گرفته میشه که این دقیقا به معنای واقعی کلمه: فاحشگیِ مغزی }
حالا این یه مثال خیلی ساده بود که گفتم چون من در محیطی مشابه محیط بالا  زندگی میکنم اما با یه کم فکر میشه یه مثال مشابه  زد که به جای
بچه ها = ملت
معلم ها = مشاهیر(سیاست مداران)
فرض ها = عقاید و آرمان ها
زنگ های تفریح =   زمان لازم برای عوض شدن عقاید و آرمان ها
و
تکرارها = تاریخ

نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت18:19---15 آذر 1390
سلام وب خوبی داری خوشحالم میشم به وب من بیایی و اگر از وبم خوشت اومد از قسمت تبادل لینک هوشمند وبم منو لینک کنی تا در همون لحظه لینک بشی/راستی اول وبم یه چتروم هست اگه خواستی تو وب تو هم چتروم باشه میتونی از قسمت[copy this]کد چتروم رو کپی کنی و تو وب خودت قرارش بدی منتظرتم===www.amirana.lxb.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:44 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 8223
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .